Monday, October 19, 2009

SAKIT PINGGANG AKU!!!

Adoi skt gl pinggang hari ni mane taknya 5 jam training..tp alhamdulilah akhirnya dpt jgk step 1 lagu tu..maknenya bsk tnggal touch up je..penat mmg penat tapi yg penting enjoy..kalah menang jatuh no 2..motif utama kt wat keja amal tu lbh utama..klu fkr nak menang confirm stress pnya..hrp2 sehati berdansa 3 ni jgn ada pemusuhan berlaku..nak lg antara aku dgn kakak aku didie alias tu aku syg kat dia..x bestlah psl nak menang smpai aku gaduh dgn dia plak..aku x naklah jd mcm tu mntk2 dijauhkanlah..mggu ni dpt tema hip hop..lagu dari era remik yogi b+natracan hip hop tamil lagi sempena depavali..mmg betul2 mencabar..nak lagi hubby aku mmg x pernah menari seumur hdp dia..tapi jgn terkejut klu concert pertama dia bleh menari..aku hrp mcm tulah..seisi latihan hr ni hubby aku btl2 bersemangat berlatih smpai skt2 bdn dia tapi dia tetap enjoy..untungnya aku dpt hubby mcm dia sporting hbs wlw pun bnyk step yg dia x bleh buat dia ttp cuba..aku pun sama bdn berat lg mcm step aku x bleh buat..klu aku kurus dah tentu2 aku spin pnya..hhehehehehe cita2 tinggi siot...aku berharap sngt klu aku dpt bertahan aku akan pastikan aku kurus jadi dptlah hubby aku angkat aku..huhuhu mimpi jelah aku ni..tp nak diikutkan menari ni x semestinya kena angkat2 tu untk gimik je..dlm sejarah tarian pun x ada tulis wajib angkat2..janji step menarik,jgn lupa step kira oklah tu..oklah guys penat dah aku merapu sorang..jd korg sume jgn lupa undi aku k supaya aku dpt bertahan lama dan dptlah mengumpul dana untk yayasan paru-paru malaysia..ok jmpa lg..ADOI SAKIT PINGGANG AKU!!!!